Te pup, pa! Ne vedem la Pamuk!

Aprilie 8, 2008 at 2:48 pm 1 comentariu

„Vai, fata, ce faci, de cand nu te-am vazut… Aiiii, geanta asta-i d’aia de care cred eu? Fataaaa, ce dor mi-a fost de tine, mai esti cu ala cu Maserati? Imi pare raaauuu, ii fugeau ochii, sa vezi cum se uita la mine. Dar ce misto iti sta parul, ai trecut pe la stilista mea, asa-i? Ce faci, cand ne mai vedem, nu vii la Pamuk? Am vazut in mall, vine si Raduleasca, clar nu trebuie sa lipsim. Cica are o colectiiieeee… Si mai vin unii, Extirpatu, Curtezeanu, trebuie sa-i cunosc. Hai fata, mai stam de vorba, cine stie cine mai vine…”

Entry filed under: amintiri din perspectiva. Tags: , , , , .

Tatulici, constiinta murdara a unei societati bolnave „Mihnea Maruta pleaca de la Cotidianul” in acelasi timp si in acelasi fel. Pe blogurile „Hotnews”

1 comentariu Add your own

  • 1. Anonim  |  Noiembrie 2, 2008 la 5:27 pm

    sa sugi pula.simplu

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorii

Feeds


