Ne scrie Daniela Gyorfi

Decembrie 18, 2007 at 6:10 pm Lasă un comentariu

dani.jpg

Am primit de la adresa daniela.gyorfi@doamnestilate.ro urmatorul mesaj.

„Draga eractie redactie, dupe cum a-ti observat, in ultima vreme am fost foarte ocupata cu interviurile si aparitile la televiziune. Sunt pur si simplu asaltata si sufocata. Teo s-a suparat tare pe mine ca nam avut timp sa apar in emisiunea ei de la Procinema dar cine se uita la postul ala. Va scriu sa scriti ceva ce nu pot sa zic la televizor. panarama aia de oana zavoranu ma copiaza. si-a pus silicoane dupa ce miam pus si eu iar acum zice ca are jucarele de la victoria secretsi. dupa cum a vazut toti la televizor eu am avut prima lenjerie intima din america de la victoria. ca mia trimis o prietena ca zicea ca o strang. Asa sa scriti ca acum fug la o foto sex sesion. va pup”

Am scris.

Entry filed under: belle-trist-ica.

Manelistul dalb Zavoranu posteaza pe forum la CoolGirl

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorii

Feeds


